26. mars 2009

Norwegian Typing Speedtest

Hm... Hva er mest lame? Å ha hekta på å spille bubblespinner eller teste skriveferdigheter på Norwegian Typing Speedtest? Hvertfall, jeg har hekta på begge deler. Rekken på ord i minuttet er 102! Credz2me!

102 Ord

Jeg er lei av musikken min, jeg har hørt for mye på det samma. Jeg må ut på leiting etter noe nytt. How to find new music? Jeg tror den kunsten har gått meg hus forbi.

Er det rart jeg er lei norsk skolesystem? I stede for å gå hjem og jobbe slik jeg vil, og dermed være produktiv, må jeg sitte en hel dag på skolen, uten å ha lærere, uten å få gjort noe særlig, bare for å ikke få fravær. Jeg syter nok unødvendig, jeg kunne ha gått hjem, latt være å bry meg om et fravær som strengt tatt ikke har noe særlig å si for meg og framtida mi. Jeg kunne også ha vært produktiv her på skolen. Men, hva skulle jeg da ha klagd over?

hate.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar