6. mars 2009

Skoleblogg

Kanskje på tide å skrive noe her...?
Vel, nå sitter jeg på skolen. Har IT, er enormt effektiv... Nesten... Jeg har koda et rutenett. Wehei, ActionScript 3.0 ftw! Not. Er egentlig ganske trist at eneste programmeringsspråket jeg kan litt av er det helvetes språket der. Rettelse; det er tragisk. Hjemmesida jeg skal lage meg er ikke under produksjon ennå, engang. Og det er enkelt og greit fordi jeg ikke har funnet ut (eller lagt mye arbeid i å finne ut) hvordan den skal se ut.
Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal blogge, jeg har ikke særlig mye interessant å skrive. Snarere ingenting.

Jeg kan opplyse om at jeg var på Univeristet i Oslo i går, på Åpen Dag. Som om det var noen tvil, jeg har funnet ut at jeg SKAL starte der. Herregud, som jeg gleder meg! UiO er jo virkelig utrolig!
Nå har jeg brukt timen veldig effektivt. Jeg kaster bort dagene. Hvor mye av tida på skolen bruker jeg effektivt? Utrolig lite. Snakk om selvdisiplin...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar