19. mai 2010

Sommer og stillhet!

Det er 20 grader i dag! Jeg går uten jakke, det er jo praktisk talt sommer! I tillegg tok jeg årets første dukkert på lørdag. 14 grader i lufta, en dag hvor det stort sett regna. Det var en lynrask dukkert, men det var deilig! Så nå er det sommer; jeg trenger ikke jakke og jeg har vært under vann.
I tillegg så er det ikke mer russ ute, så jeg får sove i fred. Og jippi, snart er det eksamen, så er det sommerferie. Da skal jeg lære meg fransk, eller rettere sagt repetere det jeg skulle ha lært på videregående.
Og jeg har såvidt begynt å lære meg å skrive python! Yay! Snart skal søstra mi hjelpe til med å ommøblere leiligheten min. Jeg trenger litt hjelp til ideer, så det er bra.
Livet synger for tida :)

 Her skal jeg gå i sommer! Sted: Trollheimen, Rute: Trekanten. Fjellet på bildet er Trollhetta. Bildet er henta fra vinterborgen.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar