21. januar 2013

Flyttekaos, morgensol og nabopus

Jeg sa jeg skulle legge ut bilder fra uke 2 i Tokyo, men det tar litt lengre tid enn jeg trodde. Jeg står midt i en flytteprosess, studiestarten har meldt seg for fullt og førerprøven nærmer seg med stormskritt. Fredag var det semesterstartfest på UiO og på lørdag er det duket for middag med jentene før den store semesterstartfesten på Chateau Neuf.  Jeg har litt av en timeplan om dagen. Men bildene kommer, det lover jeg!


Dette er forresten hva jeg står opp til hver morgen. Deilig å komme seg litt opp i høyden og ut av sentrumsgryta.


Og denne lille vennen møtte jeg på vei til t-banen i dag. Kosesyk og antakelig litt lysten på å komme inn i varmen.

Jeg har forresten bestilt billetter til by:Larm, skal du dit?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar